› Forum › Allmänt › Giuliamarknadsföring! › Svar till: Giuliamarknadsföring!
5 september, 2016 kl. 22:50
#19053
Jag måste tillägga att det inte handlar bara om vad FCA vill göra, det behövs även någon ÅF benägen att sälja ALFA i detta Tysk/Koreanskt dominerad bilmarknad.
Med detta slutar jag att skriva i denna tråd om sånt, här pratar man om marknadsföringen av Giulia….sorry.
Alberto