- Detta ämne har 4 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 4 augusti, 2016 kl. 14:48 av .
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
Visar 5 inlägg - 1 till 5 (av 5 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hur gör man för att utnyttja förmånerna på hotell och sj!?
elCrillo Kalmar
Klubb info -> där finner du all info ink har avtals nr som du anger. SJ lite knepigare då du måste ringa in för att beställa biljetter.
My mother would beat you from the Redlight! She tought me good.. http://hide.dk/Vehicles/
Tack! Hittade det men lite korkad som jag är fattade jag inte att man kunde klicka på rubriken för att komma vidare…
elCrillo Kalmar
Noterade en sak när jag läste om rabatten på SJ.
Det står “Upp till 40% rabatt” under rubriken men när man läser texten står det 20% rabatt. Det är lite missvisande. Även om man skulle köpa två biljetter med 20% rabatt per biljett så blir det fortfarande bara 20% rabatt totalt. 
Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-08-03 23:26
Noterade en sak när jag läste om rabatten på SJ.
Det står “Upp till 40% rabatt” under rubriken men när man läser texten står det 20% rabatt. Det är lite missvisande. Även om man skulle köpa två biljetter med 20% rabatt per biljett så blir det fortfarande bara 20% rabatt totalt.
Ja SJ-rabatten är inte lätt att få kläm på hur den beräknas. Biljettpriserna varierar ju över tiden och det gör nog det rabatterade priset också om jag minns rätt från när jag beställt biljett med vår rabatt. Jag har bokat förstaklassbiljett också vid något tillfälle för att det var billigare än en resa i 2:a klass med samma tåg och samma sträcka. Min personliga gissning är att SJ skapat ett biljettsystem som löpt amok och som ingen längre har kontroll över
.
Stockholm