› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
4 augusti, 2016 kl. 20:31
#19077
På dom lite äldre bilarna (ca 1998) var det olika växellänkage på 156 och Gtv/Spider. Det gjorde att det inte gick att byta hela lådan rakt av. Jag vet inte om den skillnaden följde med till nyare årsmodeller. Växellådan i sig var rätt lätt att renovera på dom äldre bilarna.