Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03

Forum Allmänt Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03

#19081
Rickard Bergh
Deltagare

    hellsten som alla andra som renoverat växelådor har visst tillgång till delar. anledningen att dom inte har lådan är ju pågrund att bilen inte har sålts så många i sverige med den konfigurationen. svårare är det inte. dom har kanske bara sålt 1 låda till en sådan bil förut. man kan inte ha massa på lager till nått som inte är gångbart. 

    Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.