› Forum › Allmänt › Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03 › Svar till: Växellåda haveri på min spider 916 2,0 jts -03
6 augusti, 2016 kl. 21:55
#19083
Svar nej på lådan tråden handlar om .Att ha växellådor i lager som ej sålts i Sverige är inte speciellt troligt ( V.a.g lådor )