› Forum › Allmänt › Giulian gör bra ifrån sig i tysk test › Svar till: Giulian gör bra ifrån sig i tysk test
7 augusti, 2016 kl. 20:25
#19108
Jag hade fel när jag skrev ang hästkrafter,men vridmoment är det viktigaste vilket jag missade.2.2 diesel med 180hk aut 450nm är en stark maskin som de flesta bilar saknar det idag.Jag har hört att giulia använder senaste bosch teknik ang bränsleisnsprutning,vilket kommer att ta 2 år till för bmw,audi och mercedes.När det gäller frontpanelen så det är samma företag som tillverkar för audi och giulia.Jag kommer nog köpa en 2.2 med 180hk eller mer om det blir tillgänligt.