› Forum › Allmänt › Besiktning › Svar till: Besiktning
23 augusti, 2016 kl. 01:12
#19148
Samma här. Besiktade 159:an idag, utan anmärkning. Fick kommentaren då allt var färdigt. “Det var en jäkla fin bil dethär” Han tyckte den gick bra också.
Han har nog aldrig kört en modern Alfa förut…
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13