› Forum › Allmänt › Klädselmaterial “Scai”, plastigt? › Svar till: Klädselmaterial “Scai”, plastigt?
24 augusti, 2016 kl. 20:18
#19169
- Jag köpte ett helt set till min gtj i svart skai från classic alfa. Kvaliten och passformen var bra, visst känns det lite plastigt, men känns ok ändå tycker jag. Det som är sämst är lukten, luktar väldigt mycket plast ävenefter 4 år. Speciellt en varm dag.