› Forum › Allmänt › Klädselmaterial “Scai”, plastigt? › Svar till: Klädselmaterial “Scai”, plastigt?
24 augusti, 2016 kl. 21:57
#19170
Tack Håkan för ditt svar.
Tror att det är Elvezio som är underleverantör åt många, nån som vet bättre?
Lite trist att lägga ner en hel förmögenhet på en renovering och sen skall det lukta plast, känns lite billigt..
Som sagt, dagens vinyl är ju ofta helt ok, väldigt svår att skilja från skinn.
Vad finns för alternativ? Rekommendation på sadelmakare i Sverige med erfarenhet av gamla Alfor?