› Forum › Allmänt › Klädselmaterial “Scai”, plastigt? › Svar till: Klädselmaterial “Scai”, plastigt?
22 september, 2016 kl. 17:59
#19176
Har nu lagt order på en komplett inredning hos Elvezio (frånsett alla textilmattor, fick med en ny NOS-uppättning när jag köpte bilen) .
Bad även om en grov offert hos den lokala sadelmakaren här hemma, hamnade ca 4ggr över Elvezio
.
Tror nog att det är svårt att hitta nåt mer prisvärt och bättre. Väldigt proffesionellt bemötande och oerhört måna om att bibehålla originaliteten.
Sen får man så småningom se om monteringen vill sig..