- Detta ämne har 6 svar, 4 deltagare, och uppdaterades senast 2 september, 2016 kl. 18:03 av .
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
Visar 7 inlägg - 1 till 7 (av 7 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hedin Bil Bilvaruhuset ( f.d Klasen Bil ) inbjuder alla Alfisti till premiär av nya Giulia lördag 3/9 mellan kl 10-14. Mer info kommer i början av veckan.Ett nytt showroom buggs upp just nu och det kommer finnas bilar på plats, minst 2 st.
Vi efterlyser därför en äldre Giulia som kan förgylla premiären. Den behöver inte vara mint etc så hör av er med tips eller egen bil!
För övriga som kommer finns en särskild Alfa-parkering så våra bilar får umgås medans vi tillsammans studerar framtiden för vårt älskade bilmärke.
Jag nås på mikael.kahlin@gmail.com eller 072-216 99 28. Med vänlig hälsning, Micke
Ja du har ju Björn Nilsson i Fuglie med en mycket fin röd Giulia 1600 Super från -67 om jag inte minns fel. Klart ha-begär på den ?
Nihat Dizdar
Sorry bokad sedan länge på annat håll. Föreslår Robert Svensson. Han har en fin 1300 Super. Sedan finns det väl en fin mörkblå uppåt Uddevalla. Björn
Björn Nilsson
Tackar för tipsen!
Robert har hört av sig så dialog pågår!
Tror knappt dét är sant att om bara några dagar finns en helt ny, bakhjulsdriven Alfa ute hos ÅF!
Kolla vad jag körde om på väg hem mot Skåne från Göteborg. ? Landar säkert i Halmstad. Mycket läckra bilar i solidsvart, blå metallic, silver, vit och brun-/bronsmetallic.
Nihat Dizdar
Trevligt, får kanske bli en tur till Halmstad på lördag, bekrymret är konkurrensen från karting-VM på åsum ring utanför Kristianstad
Inlägg av Ola Danielsson på 2016-08-31 23:20
Trevligt, får kanske bli en tur till Halmstad på lördag, bekrymret är konkurrensen från karting-VM på åsum ring utanför Kristianstad
…med Rubens Barichello på plats och tävlar. Inte illa!
Nihat Dizdar