- Detta ämne har 14 svar, 13 deltagare, och uppdaterades senast 15 september, 2016 kl. 22:01 av
Gianfranco Vedda.
-
FörfattareInlägg
-
1 september, 2016 kl. 14:57 #19210
Jag var inne på Hedins och som vanligt hade jag min snygga röda klubbjacka på mig, de tog därför tillfället i akt att fråga om vi i klubben var intresserade av att komma på en vip-visning av nya Giulia, de bjuder på käk och tar dit en QV och jag lovade att ställa dit min 4C när vi ändå var i farten…
Intresse? Vem har mest kontakt med folk i klubben och kan få bra spridning?
Johnny – may the 4C be with you!
1 september, 2016 kl. 15:07 #19211Klart intresserad.
1 september, 2016 kl. 16:27 #19212Jo jag hänger gärna på !
Limhamn 155 2,0 -93 Skinny
1 september, 2016 kl. 17:55 #19213Jag med.
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar
1 september, 2016 kl. 18:41 #19214Låter intressant! Sades vilket datum?
GTV6 GP - 87 / Giulietta Veloce - 16
1 september, 2016 kl. 22:00 #19215Även jag är intresserad.
kommer med min GTV 6 eller Spider.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019
1 september, 2016 kl. 23:32 #19216Jag åker förbi imorgon och ber om ett förslag på datum så tar vi det från där!
Johnny – may the 4C be with you!
2 september, 2016 kl. 11:12 #19217definitivt intresserad.
Vet någon om där kommer finnas någon Giulia nu i helgen? Jag har mailat och frågat men inte fått något svar.
2 september, 2016 kl. 17:33 #19218Står en där, jag var där och provsatt igår!
Johnny – may the 4C be with you!
2 september, 2016 kl. 18:01 #19219Jag är också intresserad, det enda som kan stöka till det är jobbet
2 september, 2016 kl. 18:01 #19220Jag är också väldigt intresserad av detta event. Får se om det blir Bertone eller GTV6.
Nihat Dizdar
14 september, 2016 kl. 20:41 #19221Också helt klart intresserad! Och frun med. Hoppas att det blir ett datum som funkar.
14 september, 2016 kl. 21:01 #19222pratade med högsta ansvariga över alla hedin här nere i och omkring malmö igår på jobb och frågade om hur det blir.
dom håller på att planera något så det kommer..
dom hade redan sålt 1 Giulia och ev 1 till på gång.Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.
14 september, 2016 kl. 22:04 #19223Är också helt klart intresserad
15 september, 2016 kl. 22:01 #19224Jag kommer definitivt dit isåfall. Var och snackade lite med dem jag också innan giulian kom till sverige och då sa en av säljarna att dem planerat på att ha VIP kväll för de som kör alfa.
Det är bara att meddela vilket datum så kommer jag!

-
FörfattareInlägg
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.