› Forum › Allmänt › VIP-kväll i Malmö? › Svar till: VIP-kväll i Malmö?
1 september, 2016 kl. 22:00
#19215
Även jag är intresserad.
kommer med min GTV 6 eller Spider.
Ayhan Spider 2000 Veloce -77 / GTV6-2,5 -86 / Stelvio Q4 Veloce, Black Edition 2,0-280hk -2019