Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19230
Åke Nyberg
Deltagare

    Tony – det är nog lättare att du kollar med Alfa Romeo än att fråga på ett klubbforum om demobilar hos återförsäljare…..