› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
6 september, 2016 kl. 08:30
#19232
Varför har man för övrigt bara automat i bensinmodellen kan man undra? Tror det är fler än jag som vill ha bensin och manuell växellåda i sin Alfa…