Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

Forum Allmänt Automatlåda Giulia bensin 200 hk Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk

#19236
Magnus Berg
Deltagare

    Inlägg av Thomas Sjölin på 2016-09-06 11:38

    Som jag förstått är det bara QV av bensinarna som kan fås med manuell, de andra bara som automat. Bland dieslarna ska det gå välja, iaf vissa av dem.

    Så har jag också förstått det hela. Förstår dock inte logiken i det. Enda fördelen är att det bara lämnar Quadrifoglio som alternativ för mig