› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
6 september, 2016 kl. 14:46
#19237
Jag är själaglad att det inte finns någon manuell låda till bensinaren
Manuell låda är så stenålder. Moderna automater och TCT varianter är ljusår trevligare(och snabbare) att köra än en gammal manuell låda. Full fokus på ratten och man slipper vispa om i växellådsoljan stup i kvarten. Har man dessutom paddlar bakom ratten kommer dem ännu mer till sin rätt.
Giulia 20 Super