› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
7 september, 2016 kl. 11:21
#19244
@ Alberto
Nu ska vi inte lusa ner den här tråden med tråkig statistik
Men jag har för mig att jag läst någonstans att andelen bilar med automatlåda är över 50% nu för tiden. Huvudsaken är att det finns bägge alternativen för de som vill.
http://teknikensvarld.se/automatlad…ll-242225/
Giulia 20 Super