› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
8 september, 2016 kl. 11:25
#19249
Att gasresponsen dröjde beror nog mer på dieselmotorn än på växellådan.
Hur i hela friden diesel ens kan få sånt genomslag med tanke på hur mycket sämre de är rent miljömässigt förstår jag bara inte men det är en helt annan frågeställning.