› Forum › Allmänt › Automatlåda Giulia bensin 200 hk › Svar till: Automatlåda Giulia bensin 200 hk
Inlägg av Nihat Dizdar på 2016-11-26 22:44
Inlägg av Magnus Berg på 2016-11-26 19:41
Annars borde ju Veloce komma snart. Hade säljpremiär i Italien förra helgen. Klart snyggaste versionen av Giulia tycker jag. Kan ju dock vara så att den hamnar en bit ifrån 7,5 prisbasbelopp.
Har sett uppgifter på 405.000kr för Veloce diesel 210hk och 415.000kr för Veloce bensin 280hk, båda med 4-hjulsdrift. Veloce har en grad högre utrustning än Super, minns dock inte detaljerna. Alltså över 7,5 basbelopp oförhandlat (336.000kr 2017). Du får jobba på en tuff förhandling -20% ? så löser det sig för bensinaren, vilket jag gissar du suktar efter…..och vem gör inte det….?
Hoppas går ju, men jag tror på det när jag ser det. Kollar man på annonser för Veloce i Tyskland så ligger dom mellan ca 52-62000 euro.
