Senaste video från Cassino,bland annat ser man en spion bild på den nya alfa suv stelvio.Enligt min uppfattning så är det mycket giulia i den nya suven nästan 90%,men det är ok.
Ja, det är väl sagt att Stelvio skall bygga på samma grundplattform som Giulia. Jag tycker den liknar Maserati Levante ganska mycket i formen, vilket i så fall är positivt!