- Detta ämne har 2 svar, 2 deltagare, och uppdaterades senast 13 september, 2016 kl. 13:55 av .
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
- Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
Hej!
Jag är just nu ute efter ett garage där jag kan ha alfan stående över vintern. Det behöver inte vara uppvärmt, men gärna!
Den kommer att vara avställd från ca slutet av Oktober fram till ca April, när dem har slutat salta vägarna osv.
Jag bor i Malmö, så det hade varit perfekt om det är i närheten. En bit bort går också bra.
Bilen kommer inte att köras, så tillgängligheten är inget problem.
Någon som har plats för en MiTo i sitt garage?
Självklart så betalar jag för det också.
Vi har plats i Garaget i Svalöv!
Går bra att komma och titta, vi är där ofta.
Kommer till Lödde i kväll, vi kan pratas vid då.
Per
PerBerlina
Perfekt! Då ses vi ikväll!