› Forum › Allmänt › Garage sökes till vintern › Svar till: Garage sökes till vintern
13 september, 2016 kl. 13:30
#19336
Vi har plats i Garaget i Svalöv!
Går bra att komma och titta, vi är där ofta.
Kommer till Lödde i kväll, vi kan pratas vid då.
Per
PerBerlina