› Forum › Allmänt › Axeldamask innre 155 ts › Svar till: Axeldamask innre 155 ts
14 september, 2016 kl. 12:12
#19339
trasig damask är ingen showstopper. hittar du ingen reserv så peta in fett i knuten och sedan några varv med silvertejp runt. Det håller för race.