› Forum › Allmänt › Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? › Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?
20 september, 2016 kl. 10:52
#19364
Det är väl inte nödvändigt med ett överdrag, men jag brukar ha det. Beror väl på hur dammig man vill bilen ska bli och vad det är för garage. I ett flerbilsgarage med mycket trafik in och ut gör det nog rätt stor skillnad.
Går det så går det...