Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?

Forum Allmänt Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?

#19365
Thomas Sjölin
Deltagare

    Jag har bilen i ett flerbilsgarage, kallt, över vintern och har inget överdrag. Bilen blir väldigt dammig men då bilen är ordentligt tvättad och vaxad innan avställning så lossnar det med en enkel spolning bara. Sätter in en torrboll inne i bilen också.