› Forum › Allmänt › Behövs överdrag när bilen står avställd i garage? › Svar till: Behövs överdrag när bilen står avställd i garage?
20 september, 2016 kl. 22:50
#19369
Jag tror inte det är någon alfa som myser där under
Men lite avundsjuk blir jag allt 993 måste vara den ultimata 911an