› Forum › Allmänt › Giulia Veloce Q4 › Svar till: Giulia Veloce Q4
23 september, 2016 kl. 01:03
#19377
Inlägg av nusret ljevo på 2016-09-22 17:32
Vad tänker de på när de skriver annons på Blocket?Det här är en disesel 2.2 på 180 hk inte en bensinare 2.0 med 200hk
det syns ju även på varvmätare att den är inte 8000 utan 6000 varv.
https://www.blocket.se/vastmanland/Alfa_Romeo_Giulia_SUPER_2_0_200HK_ATX_RWD_69233787.htm?ca=15&w=3
tänkte det kunde vara första bensinaren(normalpris) här, men då är väl det inte det då, *högvarvare*… 
det syns ju även på varvmätare att den är inte 8000 utan 6000 varv.