Svar till: M32 växellåda

Forum Allmänt M32 växellåda Svar till: M32 växellåda

#19390
Magnus Örtlund
Deltagare

    M32 lådan är bra när den fungerar. Är tyvärr känslig för värme

    När jag delade min och böt lager kunde jag se spår från bränd olja samt att oljekanalen till det havererade lagret var igensatt.

    Plockade i snr lager och har iaf kört några hundra mil utan problem. Viktigt är att ersättningslagren har samma arbetsmått som timkens. (Även timken har nu uppdaterade lager till denna låda)

    Hela operationen gick på under 1000:- med lager och olja. Tog 6tim men då har jag tillgång till alla tänkbara hjälpmedel.