Svar till: Giulia QV går på knock:)

Forum Allmänt Giulia QV går på knock:) Svar till: Giulia QV går på knock:)

#19431
Jacob Wolving
Deltagare

    Mycket glädjande läsning! 

    Jag kan inte låta bli att leka med tanken fast den nästan gör ont: Tänk om de ville bygga en coupéversion av Giulian, en ny “Brera” (fast den skulle säkert heta något annat). DET skulle skapa viss oro i privatekonomin…