Svar till: MiTo

Forum Allmänt MiTo Svar till: MiTo

#19443
Göran Eriksson
Deltagare

     

    Hej Mats!

     

    Vi har en MiTo med 155 hästar. Precis som du säger upplever även jag den som bullrig, det är framförallt vägbuller som är störande. Bortsätt från detta är MiTo en mycket trevlig bil. Det enda problem vi har haft är en dålig växellåda som fick bytas. Växellådorna verkar vara det stora problemet med just MiTo:n.