› Forum › Allmänt › Vem rekommenderar ni för att klä om stolar? › Svar till: Vem rekommenderar ni för att klä om stolar?
1 december, 2015 kl. 20:05
#17226
Hej,
kan understryka vad Per säger om Elvezio. Jag har handlat av dom och är mycket nöjd med deras service.
Vi har en kille här i Ö-vik som är mycket duktig och prisvärd, så om du är intresserad hör av dig till mig,
Roland 070 553 7901
164 3.0 12v 1996 Giulia 1300 Ti 1969