› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
6 december, 2015 kl. 14:31
#17245
jag kollade på Crosswagon för en tid sedan. Nu blev det ingen för jag hittade ingen med den specen vi behövde, men om det är ett bra köp eller inte beror nog mest på om man hittar ett bra ex eller inte. Jag läste flera tester av modellen och de var positiva.
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj