Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

Forum Allmänt crosswagon Bra eller dåligt köp? Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

#17248
Henrik Cornelius
Deltagare

    Hade det inte varit för skatten..damnit.

    Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.