› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
6 december, 2015 kl. 19:19
#17248
Hade det inte varit för skatten..damnit.
Säljer OBD-kablar för släckning av airbaglampa mm. PM:a för info.