› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
7 december, 2015 kl. 08:27
#17251
Jag har sett någon enstaka på Mobile.de med partikelfilter, ingen i Sverige. Det är en udda modell i udda märke. De växer inte på trän direkt.
Om någon byter ut dieselmotorn mot en Busso-V6 och får den besiktigad så är jag spekulant 
Giulia 20 Super