Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

Forum Allmänt crosswagon Bra eller dåligt köp? Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

#17251
Gustav Holmdahl
Deltagare

    Jag har sett någon enstaka på Mobile.de med partikelfilter, ingen i Sverige. Det är en udda modell i udda märke. De växer inte på trän direkt.

    Om någon byter ut dieselmotorn mot en Busso-V6 och får den besiktigad så är jag spekulant 

    Giulia 20 Super