Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

Forum Allmänt crosswagon Bra eller dåligt köp? Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?

#17252
Kenneth Larsson
Deltagare

    Finns ju en ute för ca 20.000 här på annonssidan. Kan ju inte bli mycket fel för de kaffepengarna !