› Forum › Allmänt › crosswagon Bra eller dåligt köp? › Svar till: crosswagon Bra eller dåligt köp?
7 december, 2015 kl. 08:37
#17252
Finns ju en ute för ca 20.000 här på annonssidan. Kan ju inte bli mycket fel för de kaffepengarna !