› Forum › Allmänt › Alfa Romeo Giulia › Svar till: Alfa Romeo Giulia
12 december, 2015 kl. 22:13
#17259
Inlägg av Roland Sjölander på 2015-12-10 23:59
Min 1300 Ti som i begynnelsen var i Per Wadéns ägo!
Vilken fin bild på en fin bil Roland.
/Mattias