Svar till: Alfa återvänder till F1!!!

Forum Allmänt Alfa återvänder till F1!!! Svar till: Alfa återvänder till F1!!!

#17285
Thomas Sjölin
Deltagare

    Ska det bli som Toro Rosso är för Red Bull så får det gärna vara. Ska vi ha Alfa tillbaka i F1 så ska det vara fullt ut, inte som support.

    Personligen tycker jag det är bättre att man återgår till att köra standardvagnstävligar, DTM, WTCC och liknande. Få se Giulian slå knock på Mercedes, Audi och BMW i DTM vore mer rätt eftersom det är de märkena man försöker ge sig in och konkurrera med.