› Forum › Allmänt › Medlemskap › Svar till: Medlemskap
17 december, 2015 kl. 10:22
#17294
Hur var det nu det funkade att förlänga medlemsskapet/betala in nästa årsavgift? Det börjar snart vara dags. 
Är det bara att gå in på sin profil efter årsskiftet och “betala”. Den enda ruta som finns där nu är “avbryta prenumerationen… ” Finns ingen möjlighet att förlänga…
Alfa Giulia Super 2.0 Q2 -17 Fiat Punto Easy -13