› Forum › Allmänt › Köpa 159:a eller merca › Svar till: Köpa 159:a eller merca
22 december, 2015 kl. 22:20
#17303
Kul. Jagtror han gjordtde helt rätt och följde sitt hjärta.
rjag tror oxå att han lyssnade till min åsikt om M bilen från Stuttgart. Merca går fetbort i min värld. 
Classe. (Oo=V=oO) 1600 GTj 1300 GTj