› Forum › Allmänt › Guilietta 2,0 JTDm -11 › Svar till: Guilietta 2,0 JTDm -11
23 december, 2015 kl. 17:28
#17335
Har precis bytt MiTon till en Guilietta 1.4 TurboBenzina (120 Hk) -15. Ett stort lyft mot MiTon även om den hade 130Hk MultiAir.
Den här snittar jag 0.7 Stadskörning och motorväg upp till frugan i Linköping låg den på 0.66 och då var det mycket kökörning genom Göteborg. Så tog ett tag innan snittet trilla ner. Den känns lika välbyggd som 159an , mer en så kan jag inte uttala mig efter 150 mil.