Svar till: Guilietta 2,0 JTDm -11

Forum Allmänt Guilietta 2,0 JTDm -11 Svar till: Guilietta 2,0 JTDm -11

#17337
Nusret Ljevo
Deltagare

    Jag hade en sån giulietta 2.0jtdm med 140hk och det var riktig snålbil.Jag kunde gå under 0.40 vid 90km,medan stadskörning hamnade mellan 0,50 till 0.60 beror på körning.