› Forum › Allmänt › Guilietta 2,0 JTDm -11 › Svar till: Guilietta 2,0 JTDm -11
Tack för alla åsikter!! Återkommer om det blir något köp. Letar vidare efter ett ex med mindre mil på mätaren.
Ladda upp en bild (JPG eller PNG) för din profil.
Godkänner du inte dessa villkor kan du tyvärr inte registrera dig.