› Forum › Allmänt › Klöverbladet? › Svar till: Klöverbladet?
23 december, 2015 kl. 12:44
#17341
Och vilket Klöverblad sen!!! Årets julklapp! (ja de bästa får man ju ofta köpa själv…
 
Tack till alla fantastiska människor som bidragit till detta – en extra God Jul och Gott Nytt År till Er!
156 2.0 TS Challenge (Gruppo N Olanda), #77 CAR Challenge klass III