› Forum › Allmänt › Hur förnya medlemsavgiften? › Svar till: Hur förnya medlemsavgiften?
25 december, 2015 kl. 12:31
#17352
Inlägg av Roland Sjölander på 2015-12-25 12:19
Tack Rickard, Du är alert som vanligt!
Jag får nog vänta till efter årsskiftet, enligt ditt förslag, men jag skulle uppskatta om proceduren vore något enklare, varför inte en länk från startsidan?
Med önskan om en fortsatt skön Jul!
Roland
ja man försöker hjälpa så gott det går.
själv bryr jag mig inte om att förnya det, tyvärr är inte klubben längre vad den varit innan så jag säger tack o hej..
Rickard
Alfa specialisten / Account Manager för Autocom Diagnostic Partner AB.