› Forum › Allmänt › Giulietta med 240 HK motor › Svar till: Giulietta med 240 HK motor
29 december, 2015 kl. 22:55
#17365
Måste berätta att min Porsche/MB frälste kompis förvirrat erkände att det är en av dom skönaste bilar han kört om inte den skönaste !. Rätt bra betyg för en Alfa i Golfstorlek eller kanske hellre dåligt betyg för han 911 som han för övrigt dyrkar och den kostar 4-5 gånger mer pengar. Jag har kört 14-1500 mil med min sen April och är kanonnöjd fortfarande. Och inte en endaste liten driftstörning än, förutom den äckliga Japanbil som behagade Parkera i min front, men det var ju absolut inte Alfans fel. 