› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
30 december, 2015 kl. 22:08
#17371
Spännande! Jag är dock fortfarande lite tveksam till designen. Kan inte påstå att den har mognat i mina ögon. Måste nog se Giulian live innan jag ens funderar på ett köp. Förhoppningsvis blir de “normala” versionerna lite mer stilrena än QV-modellen, och därmed kanske mer attraktiva rent utseendemässigt.