› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
1 januari, 2016 kl. 22:07
#17379
Jag är väldigt allergis mot diesel, och det skall mycket till om jag ska ha diesel, typ att jag kör >3000 mil/år!
Jag har kört ett antal gånger ner till södra europa själv runt år 2000, några olika VAG Tdi, BMW diesel, och sen bensinare. Trotts att man fick tanka dubbelt så mycket med bensin så var det fan värt det.
GTV6 3.0 GP... | http://www.garaget.org/Besar