› Forum › Allmänt › Lite info om Giulia mm › Svar till: Lite info om Giulia mm
5 januari, 2016 kl. 22:00
#17384
Har haft kontakt med återförsäljare idag som säger att dom ska få in de första Giuliorna i mars. 
Kan bli en spännande vår! Hoppas det blir vacker reklam i tv-rutan igen. Va ett par år sen man senast såg en alfa-reklam.