Svar till: Lite info om Giulia mm

Forum Allmänt Lite info om Giulia mm Svar till: Lite info om Giulia mm

#17388
Michael Elofsson
Deltagare

    Jag håller med om att den ser mycket bättre ut i verkligheten. Var på Alfa museet i höstas och då fanns det en vit som man tyvärr inte fick sitta i vid det tillfället.

    Idag har jag en Giulietta 1750 QV som i december är dags att bytas ut mot en ny, och visst, en Giulia med 250-280 hk bensinare är det som lockar Jag kör inte mer än 1000-1200 mil per år, har i skrivande stund gått 2.300 mil så en diesel känns inte aktuellt. Dessutom så går det inte att komma ifrån att det ALDRIG går att få ett skönt ljud ur en diesel, hur mycket man än försöker…